poniedziałek, 27 lutego 2012

Honey Bee Tree

Kolejna gra, którą gorąco polecam to Honey Bee Tree - oczywiście od Early Learning Center

 
Wiek graczy: 3 - 8 lat
Zawartość pudełka:
plastikowe drzewko z podstawką, 30 pszczółek, listki, ul pszczółek
Gdzie kupić:
Mother Care - Manufaktura Łódzka
Producent:
Early Learning Center
Cena:
około 60 zł  (jak zwykle wypatrzyłam promocję i gra trafiła w nasze łapki za 32zł :D)

Przebieg gry:

Przekłuwamy drzewko listkami.
Wsypujemy pszczółki.
Każdy gracz wyciąga jeden listek w taki sposób, by spadło jak najmniej pszczółek.
W trudniejszej wersji należy jeszcze przekręcić pień drzewa w kierunku następnego gracza.
Wygrywa ten, kto pod koniec gry zebrał najmniej pszczółek.

Gra nadaje się nawet dla maluszków - można z jej pomocą ćwiczyć liczenie zarówno po polsku, jak i po angielsku.

Jeśli interesuje was więcej działań z pszczółkowym tematem zajrzyjcie TUTAJ
Honey Bee Tree wyzwala wiele emocji, jest niezwykle sympatyczną grą dla całej rodzinki :D

1 komentarz:

  1. Zawsze omijałam ten sklep sądząc, że nie jest na moją kieszeń... a tu proszę, takie ciekawe gry i jakie fajne promocje!
    Ja polecam Spadające Małpki, podobne zasady;)
    Dla maluchów fajna jest również gra "Kruk w ogrodzie" wydawnictwa HABA. Znasz?? Gorąco polecam. Mój synek nauczył się przy niej rozróżniać kilka kolorów i nauczył się nowych słów :) (Polecam wersję karcianą!)

    OdpowiedzUsuń